Thursday, November 19, 2009

Eu+Nicotina->Incotro?

Recent am hotarat sa ma reinventez. Aceasta hotarare am luat-o nu pentru anumite interese sau nemultumiri, ci datorita re-cunoasterii mele. Am ajuns intr-un punct maximal [pana la proba contrarie] de autocunoastere si concluzionez ca sunt unele aspecte ale vietii mele ce vreau sa le modific. Una dintre acestea ar fi fumatul. Urmeaza un nou val de scumpiri, acest viciu devenind incet unul de lux. Mare majoritate a oamenilor renunta din cauza acestui deziderat. Eu consider ca cel mai important lucru negativ e ca produce modificari la nivelului arborelui bronsic precum si creste substantial riscul de cancer pulmonar. Acestea sunt motivele in ceea ce priveste campania mea de renuntare la fumat. Cei ce ma cunosc si au avut ocazia sa vorbeasca la telefon cu mine, in timp ce urcam scarile pana la etajul 4, sigur au auzit o gafaiala pe vocea mea. Aceasta va disparea curand :)

2 comments:

  1. Mda, o sa trebuiasca si eu la un momentdat sa fac si pasu asta. Sincer, impartasesc aceeasi rugaciune ca si Bill Hicks ca in rai o sa se poata fuma. I wish... :)

    ReplyDelete