Friday, August 27, 2010

Nasty

Credeam ca totul va fi diferit..ea nu a fost Ea. A fost exact opusul a ceea ce eu percepeam. Am avut incredere, m-am inselat. Am avut amagiri, inutil. Am sperat in schimbare, fara esenta.. Am crezut ca am cunoscut pe cineva special, cineva cine merita increderea si atentia mea infinita, insa am fost dezamagit in cel mai profund mod. Mi-e mila de mine, nu e demn acest lucru sa il recunosc dar mi-e mila. Eu sunt victima. Eu sunt de vina. Eu eu eu. Ea nu a gresit cu absolut nimic. Eu am fost de vina, ca am visat, ca am sperat, ca am iubit. De acum, imi promit. Increderea e ultimul lucru ce il voi oferi cuiva! Deoarece, in lumea de azi, in care fiecare face exact ce vrea, indiferent de costuri, la asta recurge a rupe..increderea. Nu mai cred in nimeni, doar in mine!
PS: lunga asteptare s-a terminat. Urmeaza si alte postari despre tot ceea ce ma inconjoara si mi-i se pare ...postabil :)

2 comments:

  1. Omul e egoist din fire; gandeste doar pentru el. Personal cred ca nu ar trebui sa renunti atat de usor la lupta:). Crede dar nu total intr'o persoana care a fost crescuta in societatea de azi...U won't ever see the cracks in the mask if you get blinded by it's beauty :D. Parerea mea:(how i handle hard stuffs) incepe ceva nou, schimba ceva( nu in tine, dar in viata ta) poate o alta perspectiva iti poate aduce un rezultat mai bun (it worked for me)xD.
    PS Write us more:P. Am o curiozitate pentru modul in care abordezi lucrurile:P.

    ReplyDelete
  2. Da, ai dreptate :) deja eu ma simteam stricat. Dar lumea asta merge pe niste principii (daca se pot numi asa) ce duce la autodistrugere. Este timpul, ca noi, cu adevarat umani, sa iesim la suprafata si sa oprim acest genocid intelectual! Multumesc Annoying Me :)

    ReplyDelete