Saturday, August 28, 2010

Setea

Setea de cunoastere m-a coplesit zilele astea si simt ca vreau sa incerc absolut orice! Vreau sa uit de griji, de examenul de licenta, de rezidentiat, de cum va fi viata cu 700 lei salar/luna primit de la stat, de nasterea primului meu nepot de sange, de responsabilitati. Vreau sa am destul combustibil sa pot cutreiera intreaga lume, sa depasesc toate granitele, vreau sa cunosc lume, locuri, obiceiuri. Vreau sa ma las cuprins de minunatiile vietii, vreau sa imi imprim in minte imagini, sentimente, fețe, locuri.. Vreau sa parcurg mii de kilometri, pe un apus de soare, sa conduc toata noaptea si sa vad cum rasare soarele si deasupra mea stelele. Vreau sa cunosc acel sentiment cand stiu ca ceea ce cred, ce fac si cum fac conteaza pentru cineva.. Doar atat vreau.. e prea mult?

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ciudat cum oamenii simpli cu dorinte atat de simpliste nu isi gasesc pacea, iar ceilalti par toti satisfacuti in nefericirea viselor lor. Poate gandim prea mult pentru un sentiment atat de inocent, poate...cautam prea mult. Daca il gasesti da-mi si mie de veste, fiindca eu ...i-am ucis aripile din gandurile mele.
    Vroiam doar simpla implinire in desertul de iubire.

    ReplyDelete