Friday, November 12, 2010

Curiozitatea semenilor din ziua de azi

Stiu ca nu e tipic mie sa fac un post cu un nume asa lung, dar ma tot gandeam la titlu, dar nici macar acesta nu poate interpreta precis ce urmeaza sa cititi. V-ati intrebat, vreodata, daca exista o intrebare, una care va roade de foarte multa vreme si nu ii gasiti raspunsul? Si daca la acea intrebare, ati afla raspunsul, ce intrebare ati pune? Stiu ca este o gandire mai..neintalnita logica mea, dar am intrebat mai multa lume despre ce intrebare ar pune. Am auzit exact la ceea ce ma asteptam "Ce vor femeile? Cat timp vor fura romanii? Va exista vreodata o societate bine echilibrata in care toata lumea sa fie egala? Vine sfarsitul lumii in 2012 sau nu?", pana si clasicul "Exista Dumnezeu?". Evident, sunt intrebari bine puse si, la fel de evident, raspunsul acestor intrebari duce dincolo de gandirea noastra ca societate, deoarece fiecare are o perceptie asupra Universului sau. Am adus in discutie Universul, deoarece toate se petrec in el. Femeile, banii, societatea utopica, sfarsitul exact al lumii, toate aceste lucruri precum si altele, toate se petrec in acelasi Univers. Cine cunoaste ceva notiuni de cosmologie, stie ca se presupune [banuiesc ca s-a si dovedit recent] ca Universul a luat nastere cu o explozie uriasa numita Big-Bang si ca inainte nu exista nimic. Inainte de aceasta explozie nu exista absolut nimic, e concluzia cercetatorilor, a preferatului meu Dr. Stephen Hawking. Si totusi, intrebarea lui [precum si a mea] care nu are raspuns, este una foarte simpla: "De ce exista Universul?"
PS:Aceasta este mare relansare a blogului. Urmeaza de azi 12.11.2010 [culmea, 12-11-10] sa puteti urmari cate un post/zi.

No comments:

Post a Comment