Wednesday, December 9, 2009

Scrisoare deschisa partidelor politice si liderilor NOSTRI

Stiu ca multi vor considera acest post inutil, dar eu, ca cetatean cu drepturi depline vreau sa imi exprim parerea democratica. Pentru PSD, am sa va spun, sunt un student in varsta de 24 de ani, anul viitor termin facultatea si voi sustine examenul de rezidentiat. E jenant sa nu se stie inca, in al 12-lea ceas, metodologia acestiu examen important pentru mine precum si a altor aproximativ 3000 de TINERI. Asta tine de parerea si interesul meu personal. Cand vine vorba de interesul statului, pesedistilor, cer apel la umanitate si la solidaritate. Suntem toti romani, oameni. Nu cer altceva decat sa acceptati infrangerea si daca se poate, lasati actul administrativ celor potenti, sunteti in si veti fi zeci de ani in opozitie, dar faceti-o cu demnitate, aratati poporului ca veniti cu idei benevolente peste ceea ce ofera viitorul Parlament portocaliu. Pentru PNL-> Sunteti cei mai vechi oameni politici, voi ati cladit politica in Romania din secolul XIX. Comportati-va ca atare, adevarati veterani in ale politicii si nu ca niste curve electorale, in special D-ul Antonescu. Sunteti de toata jena, ii aratati obrazul D-lui Geoana, apoi, ii pupati acel obraz. Rusine. Pentru PDL [aka D-ul Presedinte Traian Basescu] am urmatoarele sa le spun: Domnule Presedinte, sunt partas la reformele dumneavoastra, care pana acum s-au desfasurat cu mare dificultate datorita Parlamentului majoritar PSD-PNL-UDMR-isto contrar dumneavoastra. Eu, de 6 decembrie, ca un cetatean cu drepturi depline, am pus stampila pe numele dumneavoastra. Sper ca, in curand, situatia politica din tara sa se stabilizeze, sa primeasca tarisoara noastra imprumutul de la FMI, sa aveti sustinere nu doar guvernamentala ci si parlamentara, ca doar asa un presedinte isi poate dovedi intentiile fata de popor. Eu, repet, am toata increderea in dumneavoastra si sper ca nu ma veti face sa imi para rau pentru alegerea facuta in 6 decembrie. Sanatate!

No comments:

Post a Comment